maanantai 20. joulukuuta 2010

Eka LUVA ja nollavoitto kakkosista!

Eilen oli HSKK kisat Hyvinkäällä. Helsingissä satoi lunta kaatamalla ja en ollut ehtinyt lukea tenttin, olisin varmaan jäänyt kotiin jos en oisi luvannut kyytiä kotin Irinalle ja Plätälle... Kisapaikalle tullessa Sasha oli aivan ylikierroksilla koska olen ollut pari viime viikkoa teurastamoharjoittelussa Euralla ja Sasha on ollut Fredden ja Miinan kanssa kotona. Tein keppejä pariin kertaan lämmittelyksi ja Sasha meni ne vauhdikkaasti. Ratoja tuomaroi Allan Mattson, tuli pieni paniikki kun seurasin radanrakennusta koska rata näytti todella vaikealta. Jo ihan alussa oli tiukka kulma esteelle, sitten A oli tyrkyllä ja puomin keskikohdan alle oli laitettu putki niin että jos koira ei irtoaisi putkelle tulisi aivan hullu kiire kun pitää juosta puomin ympäri... (miksiköhän tämä paikka pelotti minua?) Myös loppusuora oli kiemurteleva. Minä suunnittelin siihen valssin vaikka monet muut teki siinä takaa-leikkauksen. Minun mielestä Sashan takaa-leikkaukset eivät ole tarpeeksi hyviä ja monet kylläkin mokailivat siinä. No, en muista paljon mitään radasta, paitsi että Sasha oli aivan tykki ja minä juoksin sen perään. Kepeillä "kannustin" sitä sanomalla "mene hiljaa!!"... Sasha meni varman kovemmin kui ikinä ja paljon kovempaa olisimme päässeet jos minä vain olisin jaksanut juosta. Nyt lenkille! Luokassa oli noin 30 starttia ja vain 2 nollaa tuli. Voitettiin toiseksi tulleen tanskalaisen pihakoiran yli kahdella sekunnilla. Palkinnoksi saatin ruusuke, lahjakortti kisoihin sekä back on track makuu-alustan. Ostin vielä Sashalle BoTn loimen kun olin hänestä niin ylpeä. <3 Mahtavaa saada vihdoin ekan LUVAn kakkosista. Ehkä tästä vielä joskus tulle jotain. ;) Toiselta radalta otimme sitten hienon hyllyn tokalta esteeltä... Sasha myös varasti lähdöstä ja typerä minä annoin hänen jatkaa matkaa. Harmittaa. No, sillä radalla otin sitten kepit "väärältä" puolelta ja ne meni ihan hyvin. :) Nämä oli siis tämän vuoden vikat kisat. Ensi vuonna sitten tavoitteena on kaksi LUVAa ja SERTi kakkosista sekä nousu kolmosiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti