sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Minnan treenit 20.1.11

Torstaina oli pitkästä aikaa Minnan treenit Purinalla. Paikalla oli Maija ja Leia, Annu ja Picu, Veera ja Siiri sekä minä ja Sasha. Teimme Anne Saviojan 3-luokan rataa. Rata oli ihan kiva. Kepeille oli vaikea kulma ja ne mentiin väärältä puolelta. Ennen niitä piti myös tehdä takaaleikkaus tai persjättö ja koska Sasha ei osaa takaaleikkauksia (pitäisikö ehkä opettaa??) minä valitsin persjätön. Ekalla keralla olin toosi myöhässä joten Minna rohkaisi minut jättämään Sashan keinulle (koska se on muka niin varma) ja vaan juosta täysin kohti seuraavia esteitä. Ja vau miten hyvin se keinu meni seuraavalla kierroksella! Sasha jäi kiltisti odottamaan melkein keinun päässä että se laskeutuisi ja minä ehdin tekemään persjätön. Seuraavalla kierroksella tein saman jutun mutta S pysähtyikin jo keinun keskikohdalla ja saatin hyvät naurut siitä kun hän seisoi keinulla ja katseli minua "eikö tämä laskeudu?". Kepit meni tosi huonosti. Saimme virheitä joka radalta, niinkuin myös muut.. :( Loppurata oli tosi hieno persjätöllä. Minnan mielestä sen ei olisi voinut tehdä nopeammin. :) Treeneistä jäi hyvä fiilis! Edit: Tässä vielä video treeneistä. Tämä on se kierros jolloin Sasha jumittui keinulle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti